Program lojalnościowy na platformie https://baltin.loyaltystarter.app jest skierowany do wszystkich osób, które dokonają przynajmniej jednej bezpośredniej rezerwacji w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej. Tylko osoby pełnoletnie mogą być członkami programu.
- gość może zapisać się do programu lojalnościowego wyłącznie na propozycję hotelu
- propozycja udziału w programie dla nowych gości jest przedstawiana bezpośrednio w trakcie trwania pobytu lub mailowo po jego zakończeniu
- po deklaracji chęci wzięcia udziału i podaniu adresu email do rejestracji, gość zostaje dodany do bazy gości i otrzymuje swój unikalny numer klienta i zostaje przydzielony do grupy, wszystkie dotychczas wpłacone środki na rzecz hotelu są automatycznie przeliczane na punkty według przelicznika
- co najmniej jedna bezpośrednia rezerwacja w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej
- co najmniej 10 bezpośrednich rezerwacji w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej
- lub wydatki równe co najmniej 20 000 zł w hotelu na dowolne usługi
- co najmniej 25 bezpośrednich rezerwacji w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej
- lub wydatki równe co najmniej 50 000 zł w hotelu na dowolne usługi
Wszystkie wcześniejsze bezpośrednie rezerwacje i wydatki do dnia rejestracji w programie są uwzględniane!
Goście hotelowi zbierają punkty za każdą dokonaną rezerwację lub wydatki w hotelu na dowolne usługi. Przelicznik punktów jest zależny od Grupy Klienta. Punkty naliczane są po zakończenia pobytu gościa i są widoczne w panelu użytkownika na stronie internetowej programu.
Opłata miejscowa nie jest przeliczana na punkty.
Wszystkie wcześniejsze bezpośrednie rezerwacje i wydatki do dnia rejestracji w programie są uwzględniane!
- 10% rabatu na każdą kolejną rezerwację w hotelu, telefonicznie lub mailowo od ofert dostępnych na /hotel-nad-morzem/pakiety-spa
- dostęp do specjalnych ofert i promocji dostępnych tylko dla członków programu lojalnościowego
- przelicznik 10 zł = 1 pkt
- 15% rabatu na każdą kolejną rezerwację w hotelu, telefonicznie lub mailowo od ofert dostępnych na /hotel-nad-morzem/pakiety-spa
- przelicznik 10 zł = 1,5 punktu
- dostęp do specjalnych ofert i promocji dostępnych tylko dla członków programu lojalnościowego
- możliwość skorzystania z bezpłatnych usług dodatkowych, takich jak np. bezpłatne wypożyczenie roweru
- 10% - rabat spa
- 10% - rabat restauracja
- 50% - parking
- 50% - dodatki (leżaki, parawany, itp.)
- 20% rabatu na każdą kolejną rezerwację w hotelu, telefonicznie lub mailowo od ofert dostępnych na /hotel-nad-morzem/pakiety-spa
- przelicznik 10 zł = 2 punkty
- powitalny drink
- dostęp do specjalnych ofert i promocji dostępnych tylko dla członków programu lojalnościowego
- możliwość skorzystania z bezpłatnych usług dodatkowych, takich jak np. bezpłatne wypożyczenie roweru
- bezpłatny parking
- bezpłatny nocleg zwierzaka
- 10% - rabat spa
- 10% - rabat restauracja
- 50% - dodatki (leżaki, parawany, itp.)
- goście naszego hotelu mogą wymieniać zebrane punkty na różnego rodzaju nagrody, takie jak np. zabawki i upominki, zabiegi SPA, usługi gastronmiczne, itp
- zebrane punkty mogą być również wykorzystywane wpłat na okazjonalne akcje charytatywne
- zebrane punkty są ważne bezterminowo
- katalog nagród dostępny pod adresem https://baltin.loyaltystarter.app/rewards dla zalogowanych użytkowników