Menü

Program lojalnościowy Baltin Hotel & SPA****

23 Sep ‘23
24 Sep ‘23

Kto może wziąć udział w programie?

Program lojalnościowy na platformie https://baltin.loyaltystarter.app jest skierowany do wszystkich osób, które dokonają przynajmniej jednej bezpośredniej rezerwacji w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej. Tylko osoby pełnoletnie mogą być członkami programu.

Jak zostać członkiem programu?

  • gość może zapisać się do programu lojalnościowego wyłącznie na propozycję hotelu
  • propozycja udziału w programie dla nowych gości jest przedstawiana bezpośrednio w trakcie trwania pobytu lub mailowo po jego zakończeniu
  • po deklaracji chęci wzięcia udziału i podaniu adresu email do rejestracji, gość zostaje dodany do bazy gości i otrzymuje swój unikalny numer klienta i zostaje przydzielony do grupy, wszystkie dotychczas wpłacone środki na rzecz hotelu są automatycznie przeliczane na punkty według przelicznika

Warunki przynależności do poszczególnych grup

Grupa Silver

  • co najmniej jedna bezpośrednia rezerwacja w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej

Grupa Gold

  • co najmniej 10 bezpośrednich rezerwacji w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej
  • lub wydatki równe co najmniej 20 000 zł w hotelu na dowolne usługi

Grupa Vip

  • co najmniej 25 bezpośrednich rezerwacji w hotelu, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej
  • lub wydatki równe co najmniej 50 000 zł w hotelu na dowolne usługi

Wszystkie wcześniejsze bezpośrednie rezerwacje i wydatki do dnia rejestracji w programie są uwzględniane!

Zasady naliczania punktów

Goście hotelowi zbierają punkty za każdą dokonaną rezerwację lub wydatki w hotelu na dowolne usługi. Przelicznik punktów jest zależny od Grupy Klienta. Punkty naliczane są po zakończenia pobytu gościa i są widoczne w panelu użytkownika na stronie internetowej programu.
Opłata miejscowa nie jest przeliczana na punkty.

Wszystkie wcześniejsze bezpośrednie rezerwacje i wydatki do dnia rejestracji w programie są uwzględniane!

Korzyści z uczestnictwa w programie

Grupa Silver

  • 10% rabatu na każdą kolejną rezerwację w hotelu, telefonicznie lub mailowo od ofert dostępnych na /hotel-nad-morzem/pakiety-spa
  • dostęp do specjalnych ofert i promocji dostępnych tylko dla członków programu lojalnościowego
  • przelicznik 10 zł = 1 pkt

Grupa Gold

  • 15% rabatu na każdą kolejną rezerwację w hotelu, telefonicznie lub mailowo od ofert dostępnych na /hotel-nad-morzem/pakiety-spa
  • przelicznik 10 zł = 1,5 punktu
  • dostęp do specjalnych ofert i promocji dostępnych tylko dla członków programu lojalnościowego
  • możliwość skorzystania z bezpłatnych usług dodatkowych, takich jak np. bezpłatne wypożyczenie roweru
  • 10% - rabat spa
  • 10% - rabat restauracja
  • 50% - parking
  • 50% - dodatki (leżaki, parawany, itp.)

Grupa VIP

  • 20% rabatu na każdą kolejną rezerwację w hotelu, telefonicznie lub mailowo od ofert dostępnych na /hotel-nad-morzem/pakiety-spa
  • przelicznik 10 zł = 2 punkty
  • powitalny drink
  • dostęp do specjalnych ofert i promocji dostępnych tylko dla członków programu lojalnościowego
  • możliwość skorzystania z bezpłatnych usług dodatkowych, takich jak np. bezpłatne wypożyczenie roweru
  • bezpłatny parking
  • bezpłatny nocleg zwierzaka
  • 10% - rabat spa
  • 10% - rabat restauracja
  • 50% - dodatki (leżaki, parawany, itp.)

Zbieranie punktów i możliwość ich wymiany na nagrody

  • goście naszego hotelu mogą wymieniać zebrane punkty na różnego rodzaju nagrody, takie jak np. zabawki i upominki, zabiegi SPA, usługi gastronmiczne, itp
  • zebrane punkty mogą być również wykorzystywane wpłat na okazjonalne akcje charytatywne
  • zebrane punkty są ważne bezterminowo
  • katalog nagród dostępny pod adresem https://baltin.loyaltystarter.app/rewards dla zalogowanych użytkowników

 

Newsletter

Um Dienste auf höchstem Niveau bereitzustellen, verwendet die Website Cookies, die im Browser gespeichert werden. Detaillierte Informationen zum Verwendungszweck und zur Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, befinden sich in den Datenschutzbestimmungen. Wenn Sie auf ALLE AKZEPTIEREN klicken, stimmen Sie der Verwendung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer im Internet gesammelten persönlichen Daten wie IP-Adressen und Cookie-IDs durch [Multimare Sp. z o.o., Warszawska 43/127, 61-028, Poznań] für Marketingzwecke zu (einschließlich automatisches Anpassen der Werbung an Ihre Interessen und die Vermessung deren Effektivität). Sie können die Cookie-Einstellungen in den Einstellungen ändern.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Cookies, die erforderlich sind, damit die Website funktioniert

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind, und das Durchsuchen von Angeboten, das Vornehmen von Reservierungen und das Unterstützen von Sicherheitsmechanismen ermöglichen, unter anderem: Benutzerauthentifizierung und Erkennung von Missbrauch.

Analytische Cookies

Cookies, die das Sammeln von Informationen über die Art und Weise ermöglichen, wie der Benutzer die Website nutzt, um ihre Funktionsweise zu optimieren und sie an die Erwartungen des Benutzers anzupassen.

Marketing-Cookies

Cookies, mit denen der Benutzer Marketinginhalte anzeigen kann, die auf seine Vorlieben zugeschnitten sind, und welche die Versendung von Benachrichtigungen über Marketingangebote, die seinen Interessen entsprechen, ermöglichen, einschließlich Informationen zu Produkten und Dienstleistungen des Website-Administrators und Dritter.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert